Articles

virvler af Sedona

Sedona ‘ s energi
placeret i Sedona-området er flere energicentre eller hvirvler af subtil energi (i Sedona kaldes de hvirvler snarere end hvirvler). Der er fire hvirvelsteder, hvor energien er stærkest. Alle af dem er placeret i det smukke naturlige miljø i Sedona, komplet med kaktus og enebær træer, og alle har spektakulære Red rock visninger, der er både spændende og vækst inspirerende.

Hvis du overhovedet er følsom over for de mere subtile ting, kan oplevelsen af at stå på et af disse steder og lade energien strømme gennem dig være meget opløftende, og for nogle mennesker kan det være næsten overvældende. Denne energi kan forblive hos dig og påvirke dig på en positiv måde i flere dage bagefter. Selvom Sedona-området har mange vandrestier, som kun en energisk vandrer kan nyde, hvirvlerne er alle lette at komme til, og der kræves ingen anstrengende vandreture for at komme til nogen af dem. Folk kommer fra hele verden for at opleve dette.Sedona ligger i et smukt fredfyldt miljø og har længe været kendt som et åndeligt kraftcenter. Dette skyldes, at kraften, der stammer fra hvirvlerne, mætter hele området omkring Sedona og producerer noget af den mest bemærkelsesværdige energi på planeten. Denne energi har også resulteret i, at et stort samfund springer op i området, bringer med sig en række åndelige praksis og alternative helbredelsesmetoder. Af denne grund er Sedona undertiden blevet kaldt et åndeligt Disneyland.

Lær mere / printbar Hvirvelkort

Hvad er en hvirvel?

en hvirvel er den tragtform, der kan skabes af enhver spiralformet eller hvirvlende væske, såsom vind, vand eller elektricitet. Kendte eksempler er hvirvelvind, tornadoer og vand, der går ned i afløbet. Hvirvlerne i Sedona er hvirvlende centre af subtil energi, der kommer ud fra jorden. Denne energi er ikke ligefrem elektricitet eller magnetisme, selvom den efterlader en let målbar restmagnetisme på de steder, hvor den er stærkest.fra krydset mellem HV 179 og 89A, Kør 1,1 mil vest ad 89A og drej til venstre ad Airport Rd. Gå .5 mile op lufthavn Rd. til parkeringspladsen til venstre. Gå op ad stien til sadlen mellem bakkerne. Du kan også gå op til toppen af den lille bakke til venstre. Fra dette udsigtspunkt kan du se det meste af Sedona.

Red Rock Crossing / Cathedral Rock hvirvel
Den nemmeste adgang til denne hvirvel er at køre 4,3 miles vest på 89A fra krydset mellem Hvys 89A og 179, og drej til venstre på Upper Red Rock Loop Rd. Derefter gå 1,8 miles og drej til venstre på Chaves Ranch Rd. Følg fortovet .8 mile og drej til venstre ind Crescent Moon Park (gebyr for at komme ind). Kør så langt ind i parken som muligt, og gå derefter til åen. Når du går østpå langs åen mod Cathedral Rock, Vil du føle energien blive stærkere. Den stærkeste energi er, hvor åen er tættest på Cathedral Rock. Her er spir af Cathedral Rock skjult bag klipperne på den anden side af åen. Denne hvirvel kan også kontaktes fra Landsbyen Oak Creek ved at køre langs Verde Valley School Road til slutningen og derefter gå langs den anden side af Oak Creek. Også, hvis du nyder vandreture og klatring, er der en tredje rute, der bringer dig tæt nok på denne hvirvel til at føle dens energi: fra HV 179, Kør i Back-o-Beyond Rd .6 mile til parkeringspladsen ved foden af Cathedral Rock, og derefter vandre op åen seng mod centrum af Cathedral Rock.

Boynton Canyon hvirvel
fra krydset af Hys. 179 og 89A, Kør 3,2 miles vest på 89A og drej til højre på Dry Creek Rd. Følg skiltene til Boynton Canyon (dette tager dig langs Dry Creek Road 2,9 miles til et “T” kryds, hvor du drejer til venstre, så en anden 1.7 miles til en anden” T”, hvor du drejer til højre, derefter 0,1 mil til et parkeringsområde til højre). Hvis du ender ved indgangen til Enchantment Resort, vende rundt og gå tilbage 0,3 mil til parkeringspladsen. Fra parkeringspladsen, indtaste Boynton Canyon Trail. Gå 250 yards, og tag derefter venstre gaffel for at blive på Boynton Canyon Trail. Gå yderligere 400 meter til Vista Trail-skiltet. Tag den rigtige gaffel og følg Vista Trail op ad bakken. Følg cairns (Red rock trail markører i trådtønder) langs denne sti, og snart ankommer du til en 30 fod høj knoll. Energien er stærkest omkring denne knoll.Bell Rock ligger på 179, lige nord for landsbyen Oak Creek (5 miles syd for krydset mellem 89a og 179). Dens tydelige form gør det let at få øje på, og parkering og stier er tydeligt synlige. Du vil bemærke, at energien er stærk, så snart du kommer ud af din bil. Du behøver ikke at klatre for at føle energien ved denne hvirvel.