Articles

Dead Acres / Haunted Hoochie 2016 anmeldelse

hoochie16anmeldelse
Dead Acres / Haunted Hoochie (Pataskala, OH)
“Spænd sikkerhedsselerne, det bliver en ujævn tur”
af Noah [email protected] Haunted Hoochie på Dead Acres er et af Amerikas mest ekstreme og kontroversielle hjemsøgelser. En kvinde med hendes røv hængende dansede i et go go bur, da vi ventede i kø. Haunted Hoochie er ikke din typiske attraktion, da den bruger grafiske scener, du ikke vil se på mange haunts. Dette er en tempofyldt tilholdssted, hvor du vil køre i ren terror, som du forsøger at undslippe vanvid.forestil dig, at du lige er kommet ind i en syg og snoet snusfilm, hvor du vil være vidne til ekstrem vold og en af en slags mordscener. Blodet flyder på Haunted Hoochie, og der er masser af grafiske scener til at våde din syge appetit. En fattig sjæl får sit ansigt skrællet af med en machete, en klovn halshugges, en mand begår selvmord med et haglgevær, og der er endda en levende dæmonfødsel. Men du troede faktisk ikke, at jeg ville give væk alle overraskelserne, gjorde du? Dette er en tilholdssted, der ikke spiller efter reglerne. Blodet sprøjter bogstaveligt talt overalt på Haunted Hoochie.

intet er for kontroversielt for Haunted Hoochie. Den forbandede kirke er fuld af sparsomt klædte nonner, og der er endda et brændende pentagram over et alter. Dette er en over den øverste scene, og du er sikker på at stille spørgsmålstegn ved, hvad du lige har været vidne til. Haunted Hoochie er fuld af højteknologiske rekvisitter, der inkluderer drager, et skelet, det 13 fod Impaler monster, en maskingevær, der affyrer emner, en høj lastbil, der styrter ned i væggen, en flydende dødsengel og meget mere.Haunted Hoochie er kendt for at være ekstrem, men det er også en meget detaljeret tilholdssted. Nyt i år er Flight 666. Velkommen til Hoochie Airlines, hvor du går ombord på et fly, og personalet er blevet vanvittigt. Haunted Hoochie har en række scener, herunder en junkyard, kirkegård, fængsel flugt og meget meget mere. Skuespillerne er intense. Du vil blive grebet, råbte på og har motorsave gnides op mod dine ben. Dette er mildt sagt et vanvittigt hjemsøge.

den samlede oplevelse var omkring 21 minutter, hvilket er lidt længere end sidste år. Jeg savnede desværre to scener, fordi der var så mange mennesker sat ind i et rum på en gang. Jeg kunne kun se eftervirkningerne af den blodige skit. Billetter er $25 som omfatter adgang til Haunted Hoochie og Bad Trip i 3D. VIP Speedpass billetter er $45. Haunted Hoochie har nogle af de længste linjer af enhver hjemsøge jeg har været til. Så vær forberedt på at vente i kø i lang tid, medmindre du ved en VIP-billet eller dukker op meget tidligt. Parkering er $ 3 per køretøj. Der er forskellige indrømmelser tilgængelige som hættetrøjer, beanies, mad og mere.

dårlig tur i 3D er en sjov attraktion. Det minder mig om et sjovt hus, men taget til det ekstreme. Denne tilholdssted er fuld af rekvisitter spænder fra mutant klovne til en en stor animeret cyclops øje. Det er ikke nødvendigvis skræmmende, men det er ikke desto mindre en underholdende oplevelse. 3D-effekterne er ret seje, og det er bare fantastisk, hvor mange skøre rekvisitter de var i stand til at passe ind i en bygning. Der er flere skuespillere i år og nogle nye tilføjelser. Så tag dine 3D-briller på og gør dig klar til dårlig tur i 3D. den samlede turtid er omkring 5 minutter. Dårlig tur i 3D er ikke blevet scoret, da vi betragter det som en labyrint i stedet for en fuldgyldig attraktion.

Dead Acres har to Kvalitet haunts, som er hjemsøgt Hoochie og dårlig tur i 3D. Haunted Hoochie er blevet en af de mest omtalte haunts og med god grund. Det er blodigt, kontroversielt, og skuespillerne er nogle af de skøreste bastarder, du kommer på tværs af. Vi anbefaler stærkt, at du besøger dem i efterårssæsonen, fordi der virkelig ikke er noget andet som det. Giv mig et helvede ja!

Længde-9 Design-9 rekvisitter / Animatronics – 10 handler-8 skræmme effekt-9
Final Stab: 9.0