Articles

Prøve Backpacking Vest-Europa Reiserute

Vest-europa var Den første turen jeg tok i utlandet. Jeg var så ny til å reise jeg tenkte ikke På Det Som Vest-Europa fordi Jeg var helt ukjent Med Øst. Det var Bare Europa! Jeg har satt sammen En prøve Vest-Europa Reiserute som kan gjøres i løpet av 1-2 måneder, eller selvfølgelig lenger hvis du vil reise langsommere.

dette er ruten jeg tok min første gang i utlandet. Det er ikke perfekt; jeg savnet noen kule steder, men jeg slo de populære «høydepunktene». Jeg har skrevet om hvert sted allerede, men tenkte det ville være nyttig å se alt i ett innlegg.

for å reise denne ruten, var det alt med tog, metro og lokal buss en gang. Jeg måtte faktisk aldri ta en drosje. Ok, det var også noen hitchhiking. Jeg kjøpte Et Eurail pass & måtte gjøre reservasjoner i de populære byene. Jeg besøkte om sommeren. Hver by har en link til et blogginnlegg skrevet om det med tips.

før du begynner å planlegge Vest-europa reiserute, sørg for at du…

1. Finn en billig flyreise på å bruke mine tips.
  2. Få reiseforsikring Med World Nomads. Her er en sammenligning av planer og priskalkulator.
  3. du kan vanligvis bo bare 90 dager som turist.

prøve vest-europa reiserute

Prøve Vest-Europa Reiserute

1. London, STORBRITANNIA. En stift i enhver reiserute Til Europa, London har Så mye å se at Du TRENGER minst 3 dager, men kan selvfølgelig bruke mer tid her. Føttene vil skade etter alle sightseeing, men Fra Big Ben Til London Eye Og Westminster Abbey, det er ganske drømmende. Jeg ser folk gå til og fra jobb forbi slik fantastisk arkitektur og tror kanskje jeg kunne gjøre en 9-5 hvis Det var I London. Her er Noen Luksus tips For London og her er en guide for et besøk Til London.

2. Paris, Frankrike. Selvfølgelig bør du tilbringe et par dager i Paris. Vær oppmerksom på at det er litt vanskelig på budsjettet. Før filmen» Taken » kom ut, vi var i en togstasjon I Paris prøver å tenke på hvor du skal tilbringe natten når en søt ung Parisisk fyr la merke til at vi var tapt og tilbød oss sitt hjem. Det var fantastisk, og Vi så Paris med ham i løpet Av de neste dagene. Noen ganger reiser handler om å ta risiko,og dette betalte seg!

3. Zurich, Sveits. Absolutt ikke mitt favorittsted på denne listen, men en hub likevel. Vi ble tvunget til å gå her når du prøver å forlate Paris For Roma og innser toget var full i to dager. Dette er et problem noen ganger i de populære sommermånedene. Vi viste Opp Dagen For Sommeren Parade og DET VAR VILL! Igjen, vi couchsurfed men bodde bare 1 natt fordi det ikke var en del av vår reiserute.

4. Finale Ligure, Italia. Vi ønsket å gå et sted som var på kysten, men ikke så dyrt. Jeg så online dette slottet du kan bo I Italia for 20 dollar så jeg mailet dem med en gang for å gjøre en bestilling. Det var en flott by og en flott introduksjon Til Italia. Vi bodde 3 dager.

finale ligure, slott, italia, strand, kyst, italienske riviera

prøve vest-europa reiserute

5. Roma, Italia. JØSS! Dette er en by som tar litt tid å se (Colosseum, Vatikanstaten). Vi gjorde en feil i å ikke bo lenge nok. Det er litt overveldende, så jeg foreslår at du tar en gratis spasertur gjennom hostel. Et annet forslag er å bo et sted litt dyrere hvis det betyr at du er nærmere sentrum av byen. Du vil spare på transport – ikke bare penger, men enda viktigere TID.

eksempel på vest-europa reiserute roma

6. Firenze, Italia. Florence var bare fantastisk. Jeg har aldri glemt å gå på markedet med gelato og se solnedgangene. Du må spare ekstra med den hensikt å kjøpe skinn I Firenze og andre godbiter som pashmina skjerf (som er tydelig falske siden de er 5 usd). Jeg bodde 3 dager her.

eksempel på reiserute i vest-europa

7. Venezia, Italia. Jeg vet at jeg burde gå tilbake til Venezia fordi jeg var litt slitt og ikke likte tiden min der. Jeg føler at alt jeg så var turister, og det var pakket til randen. Folk går for en grunn tøff: de små baner av vann og båter i stedet for biler. Forvent høy turist priset mat her som ikke vil være så god som andre steder. Opphold 1 eller 2 dager. Her er Noen Venezia reisetips.

venezia, italia, gondol, canal grande, reisetips, tips. europa,

8. Wien, Østerrike. Dette var også under min» utbrente » fase, og vi viste oss også på en lørdag kveld, søndag var alt stengt, og mandag dro vi. Jeg har vært tilbake siden, faktisk denne måneden, og fikk se mye mer. Et innlegg om det kommer snart!

9. Salzburg, Østerrike. DET KULESTE stedet i Europa, kanskje!? Jeg elsker Salzburg. Snakk om et eventyrland. Det er utrolig. Vi dro til en ølhage først, ble full, innså at vi ikke hadde noe sted å bo, og krasjet med nye venner vi laget på det søteste Lille Østerrikske gårdshuset. Uvirkelig liten by! Bli et par dager i det minste. Museene og festningen er virkelig kult. En liten topp i Magien Til Salzburgs festning.

eksempel vest-europa reiserute

10. Interlaken, Sveits. Hvis du reiser alene, dette er en by du er sikker på å møte noen mennesker. Det er to populære vandrerhjem og mange ungdommer som henger ut i lengre tid. Hang-glide, paraglide, sky dive, ice climb, rock climb, kajakk eller canyon; dette er epitome av eventyr i Europa. Ligger mellom to isbreer, Med De Sveitsiske Alper i bakgrunnen, er det det vakreste stedet jeg har sett. Bo 4 dager eller mer, slik at du kan gjøre flere aktiviteter og budsjett for dem. Les Mer; Guide Til Interlaken og Canyoning Interlaken.

11. Berlin, Tyskland. Berlin er Den» kule » byen I Europa. Det er trendy, fasjonable, har flotte klubber og barer, og har noen veldig åpne mennesker. Samlet sett hører jeg aldri reisende si en dårlig ting om Berlin. Jeg tror det var litt cliquey og mange kule steder er hysj-hysj, så Couchsurfing og møte lokalbefolkningen er viktig her. JEG ELSKET Også Gratis tur I Berlin og lærte mye.

12. Amsterdam, Nederland. Amsterdam er full av historie, men den er også full av «kaffebarer», og du må gjøre litt av en reiserute slik at du kan være sikker på å se hva som er der. Jeg var 19 og så ikke alt jeg skulle ha. Vandre gatene og se livsstilen og alle som kjører rundt på sykler, er søte, så selv om du ikke gjorde noe, ville du se en kul scene.

13. Delft, Den Haag, Maastricht. Jeg legger alt dette sammen fordi de er alle veldig små byer I Holland. Jeg endret flyet mitt og bodde solo da min reisekammerat dro hjem og Couchsurfed til disse byene. De var veldig søte og morsomme. Jeg anbefaler å se ett land litt mer i dybden, og jeg valgte Holland (fordi det virket trygt). Couchsurfing Holland var ideelt fordi jeg hadde en vert, og jeg fikk virkelig se byene slik lokalbefolkningen gjør. Delft var min favoritt.

prøve vest-europa reiser delft

noen statister…

Du har lagt merke til at jeg savnet biggies Som Irland og Spania. De krever vanligvis flyreiser som jeg ikke hadde råd til, så jeg ventet og slo disse opp på min neste tur Til Europa, før jeg reiste videre Til Øst-Europa. Jeg ønsker ikke å skrive Om Irland og Spania i min» Øst-Europa » innlegg som det vil forvirre folk, så vil nevne dem her, nå.

• hvis du har budsjettet, legg Til Dublin øverst på denne listen, og gå Til Spania etter Frankrike, før Italia.

Dublin, Irland. En av de mange steder som jeg skulle ønske jeg hadde hatt mer tid i – men ikke I Dublin. To dager var nok I Dublin, men jeg ønsket en uke for å se landsbygda(en uke som jeg ikke har). Jeg tok et tog ut og se litt, men det er virkelig nydelig så ikke bruke for mye tid I Dublin downing Guinness. 7 Reisetips For Dublin.

eksempel på vest-europa reiserute

Madrid, Spania. Madrid var kulturelt imponerende, men for meg, litt kjedelig. Mange argumenterer for hvilken Som er bedre: Madrid eller Barcelona? Men jeg tror de er så forskjellige at du egentlig ikke kan sammenligne. Madrid virket mer gammeldags for meg. Tips om backpacking Madrid.

prøv vest-europa reiserutemine couchsurfing verter I Madrid som viste oss alt!

Barcelona, Spania. Feststedet! Jeg hadde EN BLAST I Barcelona, selv om jeg fikk pickpocketed og måtte ringe min couchsurfing vert fra fengsel. Å spise deilig mat, downing sangria, sjekke ut fantastisk kunst Som Park Guell, og nyte det utrolige nattelivet. Ingen steder har Et slikt liv i Det Som Barcelona.

eksempel på vest-europa reiseruteValencia, Spania. Valencia var mye mer avslappet, som en typisk strandby-men gammel skole. Jeg likte min tid her selv om ikke bo i «Gamlebyen» som vi burde ha. Stranden var fantastisk og vi hadde det kjempegøy på barene. Jeg fant bussene vanskelig å navigere hovedsakelig på grunn av språkbarrierer. Tips For Å Besøke Valencia.

eksempel vest-europa reiserute

Les neste / prøve reiserute For Øst-Europa

Pin denne backpacking Vest-Europa reiserute for senere:

backpacking Vest-Europa reiserute

bli med i e-postlisten min og få eksklusive oppdateringer &nyheter rett til innboksen din.

jeg vil aldri gi bort, bytte eller selge e-postadressen din. Du kan når som helst melde deg av.