Dead Acres/Haunted Hoochie 2016 Review

hoochie16review
Dead Acres/Haunted Hoochie (Pataskala, OH)
«Fest Setebeltene Dine, Det Kommer Til å Bli En Humpete Tur»
Av Noah Wullkotte: [email protected] Hjemsøkt Hoochie På Dead Acres er En Av Amerikas mest ekstreme og kontroversielle områder. En kvinne med rumpa hengende ut danset i en go go bur som vi ventet i kø. Haunted Hoochie er ikke din typiske attraksjon siden den bruker grafiske scener du ikke kommer til å se på mange haunts. Dette er en hektisk tilholdssted hvor du skal kjøre i ren terror som du prøver å unnslippe galskapen.tenk deg at du nettopp har gått inn i en syk og vridd snusfilm hvor du vil oppleve ekstrem vold og en av en slags mordscener. Blodet flyter På Hjemsøkt Hoochie, og det er mange grafiske scener for å våte din syke appetitt. En fattig sjel får ansiktet sitt skrelt av med en machete, en klovn blir halshugget, en mann begår selvmord med hagle og det er enda en levende demonfødsel. Men du trodde vel ikke at jeg ville gi bort alle overraskelsene? Dette er et tilholdssted som ikke spiller etter reglene. Blodet spruter bokstavelig talt over alt på Haunted Hoochie.

Ingenting er for kontroversielt for Hjemsøkt Hoochie. Den forbannede kirken er full av lettkledde nonner, og det er enda et brennende pentagram over et alter. Dette er en over toppen scene, og du er sikker på å stille spørsmål ved hva du nettopp har sett. Haunted Hoochie er full av høyteknologiske rekvisitter som inkluderer drager, En T-Rex skjelett, 13 fot Impaler monster, et maskingevær som skyter blanks, en høy lastebil som krasjer inn i veggen, en flytende angel of death og mye mer.Hjemsøkt Hoochie er kjent for å være ekstrem, men det er også et svært detaljert tilholdssted. Nytt I år Er Flight 666. Velkommen Til Hoochie Airlines hvor du går ombord på et fly og personalet har blitt gal. Haunted Hoochie har en rekke scener, inkludert en søppelplass, kirkegård, fengselsflukt og mye mye mer. Skuespillerne er intense. Du vil bli fanget, kjeftet på og har motorsager gnidd opp mot bena. Dette er en gal haunt å si mildt.

den totale opplevelsen var rundt 21 minutter som er litt lengre enn i fjor. Jeg dessverre savnet to scener fordi det var så mange mennesker satt inn i et rom på en gang. Jeg var bare i stand til å se kjølvannet av den blodige skit. Billetter er $25 som inkluderer opptak Til Haunted Hoochie og Bad Trip I 3D. VIP Speedpass billetter er $45. Haunted Hoochie har noen av de lengste linjene i noe tilholdssted jeg har vært på. Så, vær forberedt på å vente i kø i lang tid med mindre DU AV EN VIP-billett eller møter opp veldig tidlig. Parkering er $ 3 per kjøretøy. Det finnes ulike innrømmelser tilgjengelig som hoodies, beanies, mat og mer.

Bad Trip I 3D er en morsom attraksjon. Det minner meg om et morsomt hus, men tatt til det ekstreme. Dette tilholdssted er full av rekvisitter som spenner fra mutant klovner til en en stor animert cyclops øye. Det er ikke nødvendigvis skummelt, men det er en underholdende opplevelse likevel. 3D-effektene er ganske kule, og det er bare utrolig hvor mange sprø rekvisitter de kunne passe inn i en bygning. Det er flere aktører i år og noen nye tillegg. Så ta PÅ Deg 3d-Brillene og gjør Deg klar For Dårlig Tur I 3D. Total turtid er rundt 5 minutter. Bad Trip I 3D har ikke blitt scoret siden vi anser det som en labyrint i stedet for en fullverdig attraksjon.Dead Acres har to kvalitetshunter Som Er Hjemsøkt Hoochie og Bad Trip I 3D. Hjemsøkt Hoochie har blitt en av de mest omtalte haunts og med god grunn. Det er blodig, kontroversielt og skuespillerne er noen av de villeste bastardene du kommer over. Vi anbefaler at du betaler dem et besøk denne høstsesongen fordi det er egentlig ingenting annet som det. Nå gi Meg Et Helvete Ja!Lengde – 9 Design-9 Rekvisitter / Animatronikk – 10 Skuespill-8 Skremme Effekt-9
Endelig Stab: 9.0