Dead Acres / Haunted Hoochie 2016 recension

hoochie16review
Dead Acres / Haunted Hoochie (Pataskala, OH)
”fäst säkerhetsbälten, det kommer att bli en ojämn åktur”
av Noah Wullkotte: [email protected]

Haunted Hoochie på Dead Acres är en av Amerikas mest extrema och kontroversiella haunts. En kvinna med hennes röv umgås dansade i en go go bur som vi väntade i kö. Haunted Hoochie är inte din typiska attraktion eftersom den använder grafiska scener som du inte kommer att se på många håll. Detta är ett snabbt tempo tillhåll där du kommer att köra i ren terror som du försöker fly galenskap.

Tänk dig att du just har gått in i en sjuk och vriden snusfilm där du kommer att bevittna några extrema våld och en av ett slag mord scener. Blodet flyter på Haunted Hoochie och det finns gott om grafiska scener för att blöta din sjuka aptit. En fattig själ får sin ansikte avskalad med en machete, en clown halshuggas, en man begår självmord med ett hagelgevär och det finns även en levande demon födelse. Men du trodde inte att jag skulle ge bort alla överraskningar, eller hur? Detta är ett tillhåll som inte spelar efter reglerna. Blodet sprutar bokstavligen överallt på Haunted Hoochie.

ingenting är för kontroversiellt för Haunted Hoochie. Den förbannade kyrkan är full av knappt klädda nunnor och det finns till och med ett brinnande pentagram ovanför ett alter. Detta är en over the top scen och du är säker på att ifrågasätta vad du just bevittnat. Haunted Hoochie är full av högteknologiska rekvisita som inkluderar drakar, ett T-Rex-skelett, 13 fot Impaler monster, en maskingevär som skjuter ämnen, en hög lastbil som kraschar in i väggen, en flytande dödsängel och mycket mer.

Haunted Hoochie är känd för att vara extrem, men det är också en mycket detaljerad tillhåll. Nytt i år är Flight 666. Välkommen till Hoochie Airlines där du går ombord på ett flygplan och personalen har blivit galen. Haunted Hoochie har en mängd olika scener inklusive en skroten, kyrkogård, fängelse fly och mycket mycket mer. Skådespelarna är intensiva. Du kommer att gripas, skrek åt och få motorsågar gnuggade upp mot benen. Detta är en galen hemsökelse minst sagt.

den totala upplevelsen var cirka 21 minuter vilket är något längre än förra året. Jag missade tyvärr två scener eftersom det fanns så många människor sätta in i ett rum på en gång. Jag kunde bara se efterdyningarna av den blodiga skiten. Biljetter är $25 vilket inkluderar tillträde till Haunted Hoochie och Bad Trip i 3D. VIP Speedpass biljetter är $45. Haunted Hoochie har några av de längsta linjerna av någon haunt jag har varit på. Så var beredd att vänta i kö länge om du inte har en VIP-biljett eller dyker upp mycket tidigt. Parkering är $ 3 per fordon. Det finns olika eftergifter som hoodies, mössor, mat och mer.

dålig resa i 3D är en rolig attraktion. Det påminner mig om ett roligt hus, men tas till det yttersta. Denna tillhåll är full av rekvisita som sträcker sig från mutanta clowner till en stor animerad cyclops öga. Det är inte nödvändigtvis läskigt, men det är en underhållande upplevelse ändå. 3D-effekterna är ganska coola och det är bara fantastiskt hur många galna rekvisita de kunde passa in i en byggnad. Det finns fler aktörer i år och några nya tillägg. Så sätt på dina 3D-glasögon och gör dig redo för dålig resa i 3D. Total turtid är cirka 5 minuter. Dålig resa i 3D har inte fått poäng eftersom vi anser att det är en labyrint i stället för en fullfjädrad attraktion.

Dead Acres har två kvalitetshaunts som är hemsökta Hoochie och dålig resa i 3D. Haunted Hoochie har blivit en av de mest omtalade hauntsna och av goda skäl. Det är blodigt, kontroversiellt och skådespelarna är några av de galnaste jävlarna du kommer att stöta på. Vi rekommenderar starkt att du besöker dem i höstsäsongen eftersom det verkligen inte finns något annat som det. Ge mig ett helvete!

Längd-9 Design-9 rekvisita / Animatronics – 10 agerar – 8 skrämma effekt-9
slutlig Stab: 9.0