Articles

Nikon Fe 35mm Film Camera Review de James Baturin

acest post poate conține link-uri afiliate. Dacă faceți clic pe un link și să facă o achiziție, trage-l cu Film poate primi un mic comision la nici un cost suplimentar pentru tine.

scris de James Baturin

când vine vorba de camere SLR vechi de 35 mm, nu există cu adevărat lipsă de opțiuni. Dar dacă sunteți în căutarea unui SLR cu un aspect clasic, o mulțime de opțiuni pentru lentile și care face ca expunerile duble să fie o briză, iată câteva motive pentru a lua în considerare Nikon FE.

găsiți Nikon FE La Camera KEH sau pe eBay.

caracteristici pe Nikon FE

în ceea ce privește caracteristicile, are într-adevăr tot ce aveți nevoie pentru o cameră simplă de zi cu zi, cu toate avantajele unui sistem complet manual. Dispune de lentile interschimbabile, viteze ale obturatorului variind de la 8 secunde la 1/1000 de secundă (Plus bec) și un temporizator de 10 secunde pentru acele portrete de familie în care doriți să vă includeți. Este relativ ușor și ocupă mai puțin spațiu decât majoritatea camerelor DSLR moderne (deși noile opțiuni digitale fără oglindă ar putea fi mai compacte).

contorul de lumină

Nikon Fe are, de asemenea, un contor de lumină reflectată în cameră, ceea ce face calculul expunerilor convenabil, deoarece nu aveți nevoie de un contor portabil. Citirea contorului în sine este vizibilă în partea stângă a vizorului ca un ac negru care se deplasează în sus și în jos de-a lungul unei scări a vitezei obturatorului camerei. O bară verde arată viteza obturatorului pe care camera este setată în prezent, iar acul negru se va deplasa în raport cu diafragma aleasă. Am încercat alte SLR-uri care sunt aproximativ echivalente cu Nikon FE (Canon ae-1 de exemplu) și am găsit personal sistemul de contoare de lumină în aceste mai puțin intuitive.

trebuie remarcat faptul că contorul de lumină din cameră măsoară „lumina reflectată” a unei scene și calculează expunerea prin medierea luminii reflectate în scenă. Aceasta înseamnă că, dacă scena dvs. conține o gamă medie de tonuri de la întuneric la lumină, contorul ar trebui să fie relativ precis. Cu toate acestea, dacă scena dvs. nu este echilibrată (cum ar fi o scenă de iarnă în care majoritatea tonurilor sunt albe strălucitoare), poate fi necesar să compensați cu 1 sau 2 opriri.

expuneri duble

unul dintre lucrurile mele preferate despre Nikon Fe este cât de simplu se face face expuneri duble. Dispune de o pârghie mică lângă manivela de avans a filmului doar în acest scop. Pentru a face o expunere dublă, pur și simplu faceți prima expunere, țineți apăsată maneta și avansați filmul în mod normal. Pârghia împiedică filmul să avanseze efectiv la următorul cadru, dar totuși resetează obturatorul, permițându-vă să faceți o altă expunere peste prima.

: 5 Mare 35mm film camere pentru incepatori

lentile

când am fost în căutarea pentru prima dată să cumpere un aparat de fotografiat SLR, unul dintre motivele pentru care m-am dus cu Nikon peste alte marci a fost Compatibilitatea lentilelor sale. Nikon Fe dispune de sistemul clasic de montare Nikon F, care este încă utilizat pe multe dintre camerele DSLR moderne ale Nikon. Asta înseamnă lentile SLR poate fi folosit pe o mulțime de Nikon DSLR, precum și. Veți putea focaliza manual și veți pierde măsurarea luminii camerei, dar este minunat să aveți opțiunea dacă fotografiați și digital!

În plus față de compatibilitate, NikonFE are o varietate de opțiuni de lentile. Popularitatea brandului andcamera în sine, de asemenea, face lentile mai ușor de găsit decât alte tipuri de camere moreobscure. Configurarea mea include un unghi larg de 24 mm f1.4, a50mm f1.8 și un 105mm f4, care este o varietate bună pentru majoritatea tipurilor de fotografie.

prețul Nikon FE

ca orice cameră de film folosită, prețurile variază în funcție de locul în care îl cumpărați, starea camerei etc. Am cumpărat-o pe a mea de la magazinul meu local de camere în formă excelentă, cu un obiectiv curat de 50 mm pentru aproximativ 75 USD. Dar, fără îndoială, există chilipiruri mai bune acolo, mai ales dacă sunteți dispus să-l curățați un pic.

vă mulțumesc foarte mult, James! James este un colaborator obișnuit aici la Shoot it With Film și puteți consulta celelalte articole ale sale aici, inclusiv un articol despre cum să fotografiați expuneri lungi și cum să vă ascuțiți scanările de Film. De asemenea, puteți verifica munca lui James pe Instagram.

lăsați întrebările despre Nikon FE mai jos în comentarii și puteți consulta toate recenziile noastre despre camerele de film aici!

James Baturin

James Baturin is a regular contributor for Shoot It With Film. Find his other articles here, including Hasselblad 500 C/M Film Camera Review and Long Exposure Film Photography Tutorial.