Dead Acres/Haunted Hoochie 2016 Review

hoochie16review
Dead Acres / Haunted Hoochie (Pataskala, OH)
„fixați-vă centurile de siguranță, va fi o plimbare cu hopuri”
De Noah Wullkotte: [email protected] Hoochie bântuită la Dead Acres este una dintre cele mai extreme și controversate bântuiri ale Americii. O femeie cu fundul ei agățat dansat într-o cușcă du-te du-te ca am așteptat în linie. Haunted Hoochie nu este atracția dvs. tipică, deoarece folosește scene grafice pe care nu le veți vedea la multe bântuiri. Aceasta este o bântuie ritm rapid în cazul în care veți fi difuzate în teroare pură în timp ce încerca să scape de nebunie.

imaginați-vă că tocmai ați intrat într-un film bolnav și răsucite, unde veți asista la o violență extremă și la scene de crimă. Sângele curge la Haunted Hoochie și există o mulțime de scene grafice pentru a vă uda apetitul bolnav. Un suflet sărac se confruntă cu o macetă, un clovn este decapitat, un om se sinucide cu o pușcă și există chiar și o naștere demon viu. Dar doar nu credeai că voi da toate surprizele, nu-i așa? Aceasta este o bântuire care nu joacă după reguli. Sângele se împrăștie literalmente peste tot la Hoochie bântuită.

nimic nu este prea controversat pentru Hoochie bântuită. Biserica blestemată este plină de călugărițe puțin îmbrăcate și există chiar și o pentagramă arzătoare deasupra unui altar. Aceasta este o scenă superioară și sunteți sigur că veți pune la îndoială ceea ce tocmai ați asistat. Haunted Hoochie este plin de elemente de recuzită de înaltă tehnologie, care includ dragoni, un schelet T-Rex, monstrul 13 picior Tepes, o mitralieră care trage goluri, un camion tare care se prăbușește în perete, un înger plutitor al morții și multe altele.

Haunted Hoochie este cunoscut pentru a fi extrem, dar este, de asemenea, o bântuire foarte detaliată. Nou în acest an este zborul 666. Bine ați venit la Hoochie Airlines unde veți urca într-un avion și personalul a înnebunit. Haunted Hoochie are o varietate de scene, inclusiv un junkyard, cimitir, închisoare de evacuare și mult mai mult. Actorii sunt intensi. Veți fi apucat, țipat și veți avea ferăstraie cu lanț frecate de picioare. Aceasta este o bântuie nebun să spun cel mai puțin.

experiența totală a fost de aproximativ 21 de minute, ceea ce este puțin mai lung decât anul trecut. Din păcate, am ratat două scene pentru că erau atât de mulți oameni puși într-o cameră deodată. Am putut vedea doar urmările scenetei sângeroase. Biletele sunt $25 care include admiterea la Haunted Hoochie și Bad Trip în 3D. bilete VIP Speedpass sunt $ 45. Haunted Hoochie are unele dintre cele mai lungi linii de orice bântuie am fost la. Deci, să fie pregătit să aștepte în linie pentru o lungă perioadă de timp, cu excepția cazului în care de un bilet VIP sau apar foarte devreme. Parcarea este de 3 USD pe vehicul. Există diverse concesii disponibile ca hoodies, beanies, produse alimentare și mai mult.

călătoria proastă în 3D este o atracție distractivă. Îmi amintește de o casă distractivă, dar dusă la extrem. Această bântuire este plină de recuzită, de la clovni mutanți la un ochi ciclop animat mare. Nu este neapărat înfricoșător, dar este totuși o experiență distractivă. Efectele 3D sunt destul de cool și este uimitor cât de multe elemente de recuzită nebun au fost capabili de a se potrivi într-o singură clădire. Există mai mulți actori în acest an și câteva adăugiri noi. Așa că puneți-vă ochelarii 3D și pregătiți-vă pentru o călătorie proastă în 3D. timpul total al turului este de aproximativ 5 minute. Călătoria proastă în 3D nu a fost marcată, deoarece considerăm că este un labirint în loc de o atracție deplină.

Dead Acres are două bântuiri de calitate, care sunt bântuite Hoochie și Bad Trip în 3D. Haunted Hoochie a devenit una dintre cele mai discutate despre bântuie și pentru un motiv bun. Este sângeros, controversat și actorii sunt unii dintre cei mai nebuni ticăloși pe care îi veți întâlni. Vă recomandăm să le plătiți o vizită în acest sezon de toamnă, deoarece nu există nimic altceva asemănător. Acum dă-mi un iad da!

Lungime-9 Design – 9 recuzită / Animatronics-10 actorie-8 efect sperie-9
Final Stab: 9.0