Articles

Dead Acres/Haunted Hoochie 2016 Review

Dead Acres/Haunted Hoochie (Pataskala, OH)
“Fasten Your Seat belts, It ‘ s Gonna Be A Bumpy Ride”
door Noah Wullkotte: [email protected] Haunted Hoochie at Dead Acres is een van de meest extreme en controversiële plekken van Amerika. Een vrouw met haar kont die buiten hing danste in een go go kooi terwijl we in de rij wachtten. Haunted Hoochie is niet je typische attractie, omdat het gebruik maakt van grafische scènes die je niet zult zien bij veel haunts. Dit is een snelle achtervolging waar je zult worden uitgevoerd in pure terreur als je probeert te ontsnappen aan de waanzin.stel je voor dat je net een zieke en verdraaide snuff-film hebt opgenomen waar je extreem geweld en één van een soort moordscènes zult zien. Het bloed stroomt bij Haunted Hoochie en er zijn genoeg grafische scènes om je zieke eetlust nat te maken. Een arme ziel wordt afgepeld met een machete, een clown wordt onthoofd, een man pleegt zelfmoord met een geweer en er is zelfs een levende demon geboorte. Maar je dacht toch niet dat ik alle verrassingen zou weggeven? Dit is een plek die niet volgens de regels speelt. Het bloed spuit letterlijk overal in Haunted Hoochie.

niets is te controversieel voor Haunted Hoochie. De vervloekte kerk zit vol met schaars geklede nonnen en er is zelfs een brandend pentagram boven een altaar. Dit is een over de top scène en je bent zeker om te twijfelen wat je net getuige. Haunted Hoochie zit vol met high tech rekwisieten waaronder draken, een T-Rex skelet, de 13 foot Impaler monster, een machinegeweer dat losse flodders afvuurt, een luide truck die tegen de muur crasht, een zwevende engel des doods en nog veel meer.Haunted Hoochie staat bekend als extreem, maar het is ook een zeer gedetailleerde haunt. Nieuw dit jaar is Vlucht 666. Welkom bij Hoochie Airlines waar je aan boord gaat van een vliegtuig en het personeel is gek geworden. Haunted Hoochie heeft een verscheidenheid aan scènes, waaronder een schroothoop, kerkhof, gevangenis te ontsnappen en nog veel meer. De acteurs zijn intens. Je wordt gegrepen, uitgescholden en kettingzagen tegen je benen gewreven. Dit is op zijn zachtst gezegd een gekkenhuis.

de totale ervaring bedroeg ongeveer 21 minuten, wat iets langer is dan vorig jaar. Ik miste helaas twee scènes omdat er zoveel mensen tegelijk in een kamer werden gezet. Ik kon alleen de nasleep van de bloedige Sketch zien. Tickets zijn $ 25, inclusief toegang tot Haunted Hoochie en Bad Trip in 3D. VIP Speedpass tickets zijn $ 45. Haunted Hoochie heeft een aantal van de langste regels van elke haunt waar ik ben geweest. Dus, bereid zijn om te wachten in de rij voor een lange tijd, tenzij je door een VIP-ticket of opdagen heel vroeg. Parkeren kost $ 3 per voertuig. Er zijn verschillende concessies beschikbaar zoals hoodies, beanies, eten en meer.

slechte Trip in 3D is een leuke attractie. Het doet me denken aan een leuk huis, maar tot het uiterste genomen. Dit achtervolgen is vol rekwisieten variërend van mutant clowns een een grote geanimeerde cyclops oog. Het is niet per se eng,maar het is toch een leuke ervaring. De 3D-effecten zijn vrij cool en het is gewoon verbazingwekkend hoeveel gekke rekwisieten ze in staat waren om te passen in een gebouw. Er zijn meer acteurs dit jaar en een aantal nieuwe toevoegingen. Dus zet je 3D bril op en maak je klaar voor slechte Trip in 3D. totale tourtijd is ongeveer 5 minuten. Bad Trip in 3D is niet gescoord omdat we het beschouwen als een doolhof in plaats van een volwaardige attractie.

Dead Acres heeft twee hoogwaardige haunts die Haunted Hoochie en Bad Trip in 3D zijn. Haunted Hoochie is een van de meest besproken haunts geworden en voor een goede reden. Het is bloederig, controversieel en de acteurs zijn een van de gekste klootzakken die je zult tegenkomen. We raden je ten zeerste aan om ze dit herfstseizoen te bezoeken, want er is echt niets anders zoals het. Geef me nu een hel ja!

Lengte-9 Ontwerp-9 rekwisieten / Animatronics-10 acteren-8 schrikeffect-9
laatste steek: 9.0