Delaware LLC Annual Reports Online

How to file a Delaware LLC annual report

Annual Delaware LLC Maintenance Overview

Delaware LLCs do not pay a franchise tax or file an annual report. Sen sijaan Delawaressa sijaitsevien LLCs: n on maksettava vuotuinen vero (jota kutsutaan joskus vaihtoehtoiseksi Yhteisöveroksi). Vero on kiinteä, vuosimaksu 300 dollaria. Valitettavasti Delaware pitää nostaa näitä maksuja mukautumaan budjettivajetta, ja Delaware LLC ottaa iso isku. Hyvä uutinen on, että Delaware LLCs on helppo arkistoida. Jäsenen tai johtajan ei tarvitse toimittaa Delaware LLC: n vuosiraporttia verosta. Delaware LLCs: n ei tarvitse luetella jäseniä tai johtajia tehdessään kiinteää 300 dollarin LLC-veroa.

vuosittaisen Delaware LLC-Veron toimittaminen

1. käy Delaware Division of Corporations-sivustolla

ainoa tapa maksaa ja jättää vuosittainen Delaware-veromaksu on verkossa. Yksinkertaisesti vierailla Delaware Division yritysten verkkosivuilla (voit käyttää alla olevaa linkkiä) päästä alkuun.

2. maksa vuosivero

Filerit klikkaavat ”maksa verot / tiedosto vuosikertomus” – painiketta ja syöttävät sitten liiketoimintayksikön tiedostonumeron (löydät tämän tekemällä nimihaun Yritysjaon verkkosivuilta). Tee sitten veromaksu joko sähköisellä tarkistuksella (Ach Debit) tai millä tahansa merkittävällä luottokortilla.

milloin Delaware LLC: n vero erääntyy?

sillä ei ole väliä, onko kyseessä kotimainen Delaware LLC vai toisessa osavaltiossa perustettu LLC, joka on juuri rekisteröity harjoittamaan liiketoimintaa Delawaressa. Kaikki LLC: t erääntyvät 1.kesäkuuta.

mikä on Delaware LLC: n veron myöhästymismaksu?

on 200 dollarin myöhästymismaksu, jos myöhästyy kesäkuun 1.deadlinesta. Verosta ja viivästyskorosta kertyy korkoa 1,5 prosenttia.

muistuttaako Delawaren rekisteröity asiamiehesi näistä arkistointipäivämääristä?

emme vain lähetä sinulle muistutuksia, mutta voit aina kirjautua online-tilillesi ja löydät arkistointivinkkejä siitä, miten voit nopeasti arkistoida Delaware LLC: n vuotuisen veromaksun. Me myös skannata Delaware LLC vuosiraportti ilmoitukset Online Delaware rekisteröity edustaja tilille samana päivänä saamme ne. Haluaisimme luulla olevamme ainoa Delawaressa rekisteröity agentti, joka tekee näin, mutta vaikea sanoa. Sinun ei koskaan tarvitse odottaa postia tai huolehtia, jos Delaware LLC ilmoitus katoaa. Jos sinulla on useita Delaware LLCs löydät sen erittäin hyödyllistä käyttää resurssejamme tarjoamme sinulle ylläpitää Delaware LLC vuosittaiset viilaukset ja nähdä, mitkä ovat tulossa ja erääntyvät.

tässä on linkki Delaware LLC: n vuotuisen veromaksun hakemiseen: http://corp.delaware.gov/paytaxes.shtml