Nikon FE 35mm film Camera Review James Baturin

tento příspěvek může obsahovat přidružené odkazy. Pokud kliknete na odkaz a provést nákup, střílet s filmem může obdržet malou provizi bez dodatečných nákladů pro vás.

Napsal James Baturin

Když přijde na staré 35mm ZRCADLOVKY, tam je opravdu žádný nedostatek možností. Ale pokud hledáte pro ZRCADLOVKU s klasický vzhled, spousta objektiv možnosti, a proto je užívání dvojité expozice vánek, zde je několik důvodů, aby zvážila Nikon FE.

Najděte Nikon FE na Keh fotoaparátu nebo na eBay.

funkce na Nikon FE

Pokud jde o funkce, má opravdu vše, co potřebujete pro jednoduchý každodenní fotoaparát se všemi výhodami plně manuálního systému. Je vybaven výměnnými objektivy, rychlost závěrky v rozmezí od 8 sekund do 1/1000 sekundy (plus režim Bulb), a 10 sekund samospoušť pro ty rodinné portréty, které chcete zahrnout. Je relativně lehký a zabírá méně místa než většina moderních fotoaparátů DSLR (i když nové digitální možnosti bez zrcadla mohou být kompaktnější).

expozimetr

Nikon FE má také v-fotoaparát odraženého světla metr, což umožňuje výpočet expozice pohodlné, protože nemusíte kapesní měřič. Samotný odečet měřiče je viditelný na levé straně hledáčku jako černá jehla pohybující se nahoru a dolů po stupnici rychlostí závěrky fotoaparátu. Zelený pruh ukazuje rychlost závěrky fotoaparátu je v současné době nastaven, a černá jehla bude pohybovat vzhledem k zvolené clony. Vyzkoušel jsem jiné zrcadlovky, které jsou zhruba ekvivalentní Nikon FE (například Canon Ae-1), a osobně jsem našel systém měřiče světla v těchto méně intuitivních.

je třeba poznamenat, že měřič světla ve fotoaparátu měří“ odražené světlo “ scény a vypočítává expozici průměrováním světla odraženého ve scéně. To znamená, že pokud vaše scéna obsahuje průměrný rozsah tónů od tmy po světlo, měl by být měřič relativně přesný. Pokud však vaše scéna není vyvážená (například zimní scéna, kde je většina tónů jasně bílá), možná budete muset kompenzovat 1 nebo 2 zastávky.

Double Expozice

Jeden z mých oblíbených věcí, o Nikon FE je to, jak jednoduché to dělá dvojité expozice. Je vybaven malou pákou vedle kliky filmu advance právě pro tento účel. Chcete-li provést dvojitou expozici, jednoduše vezměte svou první expozici, podržte páčku a posuňte film jako obvykle. Páka zabraňuje tomu, aby film skutečně postupoval do dalšího snímku,ale stále resetuje závěrku, což vám umožní pořídit další expozici nad první.