Mrtvý Akrů/Strašidelný Hoochie 2016 Recenze

hoochie16review
Mrtvý Akrů/Strašidelný Hoochie (Produkty, OH)
„Připoutejte, Bude To Drncat“
Tím, že Noah Wullkotte: [email protected]

Strašidelný Hoochie na Mrtvé Akrů je jeden z Ameriky je nejvíce extrémní a kontroverzní straší. Žena s její zadek visí ven tančil v go go kleci, když jsme čekali ve frontě. Haunted Hoochie není vaše typická přitažlivost, protože používá grafické scény, které na mnoha Strašidlech neuvidíte. Jedná se o rychlé tempo, kde budete běžet v čistém teroru, když se snažíte uniknout šílenství.

Jen si představte, že jste právě vstoupili zvrácený snuff film, kde budete svědky nějaké extrémní násilí a vražd. Krev teče v Haunted Hoochie a je tu spousta grafických scén, které zvlhčí vaši nemocnou chuť k jídlu. Chudé duše dostane jeho tváří oloupané s mačetou, klaun je sťat, muž spáchá sebevraždu brokovnicí a k dispozici je i živě démon narození. Ale ve skutečnosti sis nemyslel, že prozradím všechna překvapení, že ne? Tohle je strašení, které nehraje podle pravidel. Krev doslova stříká všude na Haunted Hoochie.

nic není příliš kontroverzní pro Haunted Hoochie. Prokletý kostel je plný spoře oděných jeptišek a nad alter je dokonce hořící pentagram. Jedná se o vrcholnou scénu a určitě se ptáte, čeho jste právě byli svědky. Strašidelný Hoochie je plný high-tech rekvizit, které patří draci, T-Rex kostra, 13 nohy Napichovač monstrum, stroj, zbraň, která střílí slepýma, hlasitý náklaďák, který narazí do zdi, plovoucí anděl smrti a mnohem více.

Haunted Hoochie je známý pro bytí extrémní, ale je to také velmi detailní strašit. Novinkou letošního roku je let 666. Vítejte v Hoochie Airlines, kde nastoupíte do letadla a personál se zbláznil. Haunted Hoochie má řadu scén včetně smetiště, hřbitov, útěk z vězení a mnoho dalšího. Herci jsou intenzivní. Budete popadnuti, křičel na a mít motorové pily otřené o nohy. To je šílené strašení přinejmenším.

celkový zážitek se pohyboval kolem 21 minut, což je o něco déle než loni. Bohužel jsem vynechal dvě scény, protože tam bylo tolik lidí dát do místnosti najednou. Viděl jsem jen následky té krvavé parodie. Vstupenky jsou $ 25, který zahrnuje vstup do Haunted Hoochie a Bad Trip ve 3D. VIP vstupenky Speedpass jsou $ 45. Haunted Hoochie má jedny z nejdelších řádků jakéhokoli strašení, na kterém jsem byl. Tak, buďte připraveni čekat ve frontě po dlouhou dobu, pokud vás VIP lístek nebo ukázat velmi brzy. Parkování je $ 3 za vozidlo. K dispozici jsou různé koncese, jako jsou mikiny, čepice, jídlo a další.

Bad Trip ve 3D je zábavná atrakce. Připomíná mi to zábavný dům, ale do extrému. Toto strašení je plné rekvizit od mutantních klaunů po Velké animované oko cyclops. Není to nutně děsivé,ale přesto je to zábavný zážitek. 3D efekty jsou docela v pohodě a je prostě úžasné, kolik bláznivých rekvizit se jim podařilo vejít do jedné budovy. Herců je letos více a některé nové přírůstky. Takže si dejte 3D brýle a připravte se na špatný výlet ve 3D. celková doba prohlídky je kolem 5 minut. Bad Trip ve 3D nebyl zaznamenán, protože to považujeme za bludiště místo plnohodnotné atrakce.

Dead Acres má dvě kvalitní straší, které jsou Haunted Hoochie a Bad Trip ve 3D. Haunted Hoochie se stal jedním z nejvíce mluvil o straší az dobrého důvodu. Je to krvavé, kontroverzní a herci jsou jedni z nejbláznivějších bastardů, na které narazíte. Důrazně doporučujeme, abyste je navštívili v této podzimní sezóně, protože ve skutečnosti není nic podobného. Teď mi dej sakra jo!

délka – 9 Design-9 rekvizity / Animatronics-10 herectví-8 vyděsit efekt-9
Konečný bodnutí: 9.0